9 Şubat 2015 Pazartesi

Sigaranın Bıraktığı İz

Merhaba. Bir çocuğun kaleminden dökülen, sigaranın bıraktığı iz adlı yazıyı sizler için blogumda yayınlıyorum. Ben beğendim; umarım siz de beğenirsiniz.

Hikaye

3 kişilik bir aile olarak mutlu ve sağlıklı bir şekilde yaşıyorlardı. Hayatlarına lanet sigara girene kadar bu böyleymiş. O saatten sonra her şey değişmeye başlamış. Artık her yer çok kötü kokuyormuş. Evde hem anne hem de baba sigara içiyormuş. Sadece eşyaları kokmuyormuş; Leyla'nın anne ve babasının üstü başı da çok kötü kokuyormuş. Bu yüzden Leyla onlarla oyun oynamıyormuş.

sigaranın bıraktığı iz


Annesi Emel ve babası Murat aslında bu durumun farkındalarmış. Yıllar su gibi geçmiş. Leyla 13 13 yaşına geldiği zaman annesi ile konuşmuş. Anne demiş; ben nefes darlığı çekiyorum ve burnuma hep sigara kokusu geliyor. Annesi Emel onu hemen doktora götürmüş. Doktor Leylayı muayene ettikten sonra teşhisi koymuş. Astım! Gene yıllar geçmiş. Emel ve Mural (anne ve babası) yaşlanmış. Emel de bu arada 30 yaşlarındaymış. 

Bir gün Leyla yolda yürüyormuş. Birden nefesi tıkanmış ve oracıkta ölmüş. Annesi ve babası du haberi aldıklarında çok üzülmüşler ve keşke hiç sigara içmeseydik demişler. Sigara bir ailenin hayatında böylece büyük bir iz bırakmış.

Yazara Teşekkür

Küçük yazara bu hikayesi için teşekkür ediyoruz. Umarız yeni yazılarını da bizimle paylaşır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder